DEÜ’DEN ÖRNEK UYGULAMA: KENDİ YEMEĞİNİ KENDİ YAPACAK

6

Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ), öğrenci ve personeline yemek hizmetlerini kendi bünyesinde sunmaya başladı. DEÜ Rektörü Prof. Dr. Bayram Yılmaz, Merkez Yerleşke yemekhanesinde önlüğünü giyerek öğrencilere yemek servisi yaptı ve yeni sistemin detaylarını anlattı.

İzmir’in köklü yükseköğretim kurumlarından Dokuz Eylül Üniversitesi (DEÜ), öğrenci ve personeline yemek hizmetlerini kendi bünyesinde sunmaya başladı. Üniversitenin altyapısıyla hazırlanan ilk yemek, DEÜ Merkez Yerleşkesi yemekhanesinde öğrenci ve personel ile paylaşılarak bu anlamlı gelişme kutlandı. Etkinlikte Rektör Prof. Dr. Bayram Yılmaz, önlüğünü giyerek hem öğrencilere yemek servisi yaptı hem de yeni sistemin detaylarını anlattı. Yemek hizmetinin artık DEÜ bünyesinde sağlanmasıyla bugüne kadar dışarıdan alınan hizmetin sona erdiğini belirten Rektör Yılmaz, çıkarılan yemeğin hijyenik, kaliteli ve güvenilir bir yemek deneyimi sunacağının altını çizdi.

“KALİTE ÖNCELİĞİMİZ”

Rektör Yılmaz, sürecin önemine dair yaptığı konuşmada, “Bugün Üniversitemiz için son derece özel bir gün. Büyük bir memnuniyetle, Üniversitemiz altyapısıyla hazırlanan ilk yemeği öğrencilerimiz ve personelimizle paylaşmanın mutluluğunu yaşıyoruz. Üniversitemizin yemek hizmeti, bugüne kadar dışarıdan hizmet alımı yoluyla sağlanıyordu. Göreve gelmemizin ardından bu işi üstlenebilecek donanımlı personelimizin olduğunu biliyorduk. Onlara güvendik ve bu yola çıktık. Tarım Kredi Kooperatifi, Et ve Süt Kurumu gibi devlet kurumlarından tedarik edilen malzemelerle titizlikle hazırlanan yemekler, ‘Kendi evladımızın önüne koymayacağımız yemeği öğrencimize sunmayacağız’ ilkemizi yansıtıyor. Ancak daha önemlisi, standardın üzerine koyarak öğrencilerimize bu hizmeti sürdürülebilir şekilde sunabilmek. Bunu da başarıyla gerçekleştireceğimize inanıyorum” ifadesinde bulundu.

ÖĞRENCİLERDEN TAM NOT

Rektör Yılmaz, yemekhanedeki sohbet sırasında öğrencilerin yemeklerden duyduğu memnuniyetin kendilerini mutlu ettiğini belirterek, standartların korunarak bu hizmetin sürdürüleceğine olan inancını ifade etti. Rektör Yılmaz, olumlu geri dönüşlerin motivasyonlarını artırdığını vurgulayarak, “Yemek hizmetlerimizi kendi imkanlarımızla sağlayarak yalnızca hijyen ve kaliteyi değil, aynı zamanda öğrencilerimize olan sorumluluğumuzu da ön planda tutuyoruz. Bu adım, Dokuz Eylül Üniversitesi’nin öğrenci ve personel memnuniyetini artırmayı hedefleyen yenilikçi yaklaşımlarının bir diğer örneği olarak dikkat çekiyor. Bu süreçte emeği geçen herkese teşekkür ediyor, tüm öğrencilerimize ve personelimize afiyet olsun diyorum” diye konuştu.

TÜM YERLEŞKELERDE HAYATA GEÇİRİLDİ

DEÜ’nün tüm birimlerinde hayata geçirilen uygulama kapsamında akademik ve idari birim yöneticileri de Üniversitenin farklı yerleşkelerinde öğrencilerle bir araya geldi. Yemekhanelerde öğrencilerle aynı masayı paylaşan yöneticiler, yemeklerin lezzetini deneyimleyerek öğrencilerin yeni sisteme dair görüşlerini aldı.

İlgili Yazılar