DEÜ Lokal Çatı Restaurant Misafirlerini Bekliyor

1.200

Dokuz Eylül Üniversitesi Lokal Çatı Restaurant kontrollü sosyal hayat düzenlemelerini tamamladı. Normalleşme sürecinde yeniden hizmete alınan Lokal Çatı Restaurant’ın misafirlerine hizmet vermeye hazır olduğunu söyleyen Rektör Prof. Dr. Nükhet Hotar, “Gastronomi ve mutfak sanatları eğitim veren bir kurum olarak önem verdiğimiz hijyen uygulamalarını daha da arttırarak misafirlerimize gönül rahatlığı ile yemek yiyebilecekleri bir ortam hazırladık. Yenilenen öğlen yemeği menümüzle hizmet vermeye başladık” dedi.  

Dokuz Eylül Üniversitesi Rektörlük binasında bulunan Lokal Çatı Restaurant yenilenen yüzüyle misafirlerine hizmet vermeye başladı. COVID-19 pandemisi nedeniyle bir süredir kapalı olan restoran kontrollü sosyal hayatın gereklerine göre yapılan yeniliklerin ardından misafirlerini ağırlamak için hazır olduğunu duyurdu. Salgın süresince alınan tüm önlemleri titizlikle devam ettirdiklerini söyleyen DEÜ Rektörü Prof. Dr. Nükhet Hotar, “Üniversitemizin tüm yerleşkelerinde, bu yerleşkelerde bulunan her bir birimde, alınan önlemlerin sürdürülmesine özen gösteriyoruz. Salgın süresince üniversitemizin kafeterya ve restoran hizmetlerini durdurmuştuk. Kontrollü sosyal hayata geçişte buralarda da düzenlemeler yaptık. Oturma düzenini sosyal mesafeye uygun şekilde yeniledik. Sipariş sırasında misafirlerimizle teması en aza indirebilmek için dijital menü uygulamasına geçtik. Gastronomi ve mutfak sanatları eğitim veren bir kurum olarak önem verdiğimiz hijyen uygulamalarını daha da arttırarak misafirlerimize gönül rahatlığı ile yemek yiyebilecekleri bir ortam hazırladık. Yenilenen öğlen yemeği menümüzle hizmet vermeye başladık” dedi.

YENİLENEN YÜZÜYLE HİZMETTE

Lokal Çatı Restaurant’ın yöneticiliğini yapan Doç. Dr. Turgay Bucak, Lokal Çatı Restaurant’ın yenilenmesinde her bir detayın titizlikle planlandığını belirterek, “Misafirlerimizi sağlıklı bir ortamda ağırlamak için her türlü düzenlemeyi hayata geçirdik. Gerek kapalı salonumuzda gerekse terasımızda oturma düzenini sosyal mesafeyi korumaya yardımcı olacak şekilde yeniden düzenledik. Sipariş sırasında misafirlerimiz ile servis elemanlarının temasını azaltmak adına dijital menü uygulamasını hizmete aldık. Misafirlerimiz masalarda bulunan karekodları telefonlarına indirecekleri uygulama ile okutarak menümüze ulaşabilecekler. Birçok ürünümüz masalarımıza poşetli olarak geliyor. Misafirlerimiz ilk kez kendileri tarafından açılacak çatal, kaşık ve bıçak ile bardaklarını gönül rahatlığı ile kullanabilecek. Bu yenilemelerin yanı sıra öğlen yemeği menümüzü de güncelledik. Yenilenen yüzümüz ve zengin öğle yemeği menümüz ile misafirlerimizi ağırlamayı bekliyoruz” diye konuştu.

 

İlgili Yazılar